O‘zbekiston

Toshkentning aholi murojaatlari bilan ishlash bo‘yicha eng yomon hududlari aniqlandi — reyting

Xalq nazorati portali fuqarolarning muammolari bilan ishlash samaradorligini qayd etishda davom etmoqda.

Xalq nazorati portalida poytaxt aholisining murojaatlari qayd etib borilmoqda. 2025-yil 2-avgust holatiga ko‘ra, yil boshidan buyon 40 796 ta murojaat kelib tushgan bo‘lib, shundan 1 854 tasi ko‘rib chiqish jarayonida, 4 707 tasi esa muddati o‘tgan. 24 999 ta murojaat hal etildi, 42 tasi moderatorlar tomonidan rad etildi.

Kim oldinda, kim orqada?

10 ballik shkala bo‘yicha tumanlar reytingi natijalariga ko‘ra, Uchtepa tumani 8,45 ball bilan eng yaxshi bo‘ldi. Ikkinchi o‘rinda Olmazor (7,26), uchinchi o‘rinda Mirobod (6,23).

Reytingda yana Shayxontohur tumani yetakchi bo‘ldi — atigi 2,37 ball. Yakkasaroy (3,95) va Sergeli (4,33) shaharlarida ham past ko‘rsatkichlar qayd etilgan.

Muddati o‘tgan murojaatlar

Eng ko‘p hal etilmagan va muddati o‘tgan arizalar Shayxontohur tumani (666 tasi muddati o‘tgan, 31 tasi ishlamoqda) va Chilonzor (651 tasi muddati o‘tgan, 117 tasi ishlamoqda) tumanlarida qayd etilgan. Yunusobod tumanida — 535 ta, Mirzo Ulug‘bek tumanida — 602 ta.

Shahar aholisini qanday muammolar tashvishga solmoqda?

Shikoyatlarning asosiy qismi uy-joy kommunal xo‘jaligi va obodonlashtirish sohasiga tegishli — 12 153 ta murojaat. Ikkinchi o‘rinda — arxitektura, qurilish va muhandislik kommunikatsiyalari masalalari (11 840 ta murojaat). Aholi yo‘llar holati, ekologiya va shahar xizmatlari ishidan ham faol shikoyat qilmoqda.

Xizmatlar muvaffaqiyatsiz bo‘lgan joylar

Kommunal korxonalar orasida eng katta yuklama “ToshETK” AJ / HET (elektr ta’minoti) ga to‘g‘ri keladi — 4 606 ta murojaat, ulardan 70 tasi muddati o‘tgan. Shahar ekologiya boshqarmasiga 1 215 ta murojaat kelib tushgan bo‘lib, ulardan 34 tasi muddati o‘tgan. IIBBda — 158 ta murojaat, shundan 14 tasi muddati o‘tgan.

Izohlar

Mavzuga oid

Главная